piątek, 18 września 2009

Kurs dla początkujących

Zebrałem już trochę materiałów do nauki francuskiego i nawet zacząłem się wstępnie uczyć. Ponieważ kilka razy "zaczynałem" się uczyć angielskiego, myślałem, że z francuskim będzie podobnie. A tu niespodzianka. Nie wiem prawie nic, nie rozróżniam cyfr, dni tygodnia, miesięcy, podstawowych słów. W dodatku mam czasem nawet problemy z powtarzaniem niektórych słów, a tymbardziej zdań. No nic, trzeba się tego wszystkiego nauczyć, czyli zacząć zupełnie od początku.

Znalazłem kilka stron z kursami nauki francuskiego, jednak o tym potem. Na razie chciałbym wam polecić kurs wideo, który jest dostępny na youtube. Oczywiście za darmo. Kurs jest przygotowany przez zwykłą osobę, a nie przez nauczyciela języka. Lekcje prowadzone są w języku angielskim, ale Remy (nauczyciel) używa naprawdę prostego angielskiego, więc większość z was powinna go doskonale rozumieć.

Na razie "przerobiłem" 7 lekcji i uważam, że są świetne. Są znacznie ciekawsze niż kursy, które na razie znalazłem.

Gorąco polecam Basic French Lesson

3 komentarze:

  1. Racja, lekcje tego goscia sa wypasione, polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Francuski już trochę znam, więc filmy są niezupełnie dla mnie, ale inna rzecz mnie tam zaciekawiła - ciekawostki o tym, jak anglicy mówią po francusku.

    OdpowiedzUsuń